No hi ha cap activitat
30.07.2015
La flota de la Policia Local s'ha incrementat amb un vehicle nou començant així una nova etapa que deixa enrere definitivament l'adquisició de vehicles de segona mà.
Des d'ahir mateix, la Policia Local de Cunit compta amb un vehicle addicional a la seva flota. Es tracta d'un efectiu nou que s'incorpora als ja existents. Amb aquesta nova adquisició, la regidoria de Seguretat Ciutadana explica que deixa enrere, de forma definitiva, la compra de vehicles de segona mà.
En aquest sentit, el regidor de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil, Ivan Faccia, afirma que "avui podem dir que al servei comencem a mirar endavant de forma diferent, gràcies als esforços de tothom i de la forta contenció que va caracteritzar la passada legislatura, hem pogut fer front a la compra d'un vehicle nou. Vull posar en valor també l'esforç d'adaptació que ha fet la Policia Local en els darrers temps, adequant-se a l'ajust de pressupostos mantenint la gran professionalitat".
La Policia Local compta amb 2 vehicles nous, 1 vehicle amb kit d detinguts (amb la part del darrera hermètica, protegida i aïllada de la resta del vehicle), 1 vehicle sense identificació policial destinat a serveis de paisà, 1 furgoneta d' atestats i 2 motocicletes.
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!