Agenda

5-2025JUNY de 20257-2025
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

No hi ha cap activitat

Notícies

L'alcaldessa de Cunit: "Hem abaixat a la meitat el pressupost de la Festa Major"

27.06.2011


Montserrat Carreras afirma que la disminució no ha de significar una pèrdua de la identitat de la festa: "Cal recuperar la implicació de la gent. No ens podem gastar els diners que no tenim"

L'alcaldessa de Cunit, Montserrat Carreras ha explicat, en la seva primera entrevista a Ràdio Cunit des del seu nomenament, que una de les primeres decisions preses pel nou equip de govern ha estat disminuir el pressupost total de la imminent Festa Major d'estiu.

Segons l'alcaldessa: "L'Ajuntament deu més de 13 M d'€ a proveïdors. Hem de ser responsables i la ciutadania ha d'entendre que aquesta és la situació. No podem gastar diners que no tenim". Un dels actes que no es celebrarà serà el castell de focs.

Per aquest motiu, la Festa Major es presenta amb un pressupost més auster, però amb una voluntat clara per part de l'alcaldessa i del nou govern de recuperar la implicació de la gent.

En aquest sentit, els Joves Diables donaran el tret de sortida als 4 dies de festa amb motiu de la commemoració del seu 10è aniversari.

Demostrem que som un poble, ara és un bon moment de gaudir la Festa Major, de fer-la nostra i d'estar amb la família i amb els amics. Apostem per una Festa Major on tothom hi trobi el seu lloc, participativa, cívica, alegre i a l'abast de tots els cunitencs i cunitenques", amb aquestes paraules l'alcaldessa ha convidat a tothom a participar de la festa i a viure-la al carrer.

 


Llistat de documents associats
    Llistat de enllaços associats

    L'actualitat de Cunit al teu e-mail

    Fes click aquí!

    L'actualitat de Cunit al RSS

    Fes click aquí!