Agenda

5-2025JUNY de 20257-2025
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

No hi ha cap activitat

Notícies

El 28 de juny, la primera festa del Xarel.lo Penedès a platja de Cunit

25.06.2013


Una iniciativa promoguda per la sommelier, afincada a Cunit, Carme García Cazorla, juntament amb l'Ajuntament de Cunit i la Denominació d'Origen Penedès. La jornada comptarà amb diferents esdeveniments dedicats a professionals del sector durant el matí i més populars entrada del vespre.

El proper divendres dia 28 de juny es reuniran a l’Arrosseria de l’Andreu més de 15 de cellers de la D.O. Penedès per donar a conèixer el seus vins de la varietat autòctona del nostre territori, el “Xarel.lo”.

La presentació oficial per premsa i professionals serà a les 11 hores a la Sala de Plens de l’ Ajuntament de Cunit. Aquesta consistirà en tres xerrades-conferències sobre el Xarel.lo, impartides  pel Sr. Olivella, director DO Penedès, el Sr. Rafel Sala Vigneron del celler Clar del Castanyer i el Sr. Jordi Morer, arqueòleg. Les xerrades acabaran en un entorn vitivinícola com són les vinyes de Xarel.lo de Cunit. Per a finalizar els actes del matí, s’oferirà un aperitiu al xiringuito de l’Arrosseria de l’Andreu.

A partir de les 17h i fins les 20h, cada elaborador presentarà personalment el seu vi. Els cellers participants són:  Babau, Cal Lluisot, Can Credo, Castellroig, Casa Parera, Clar del Castanyer, Clot de les soleres, Finca Viladellops, Gramona , Mas Candí, Partida Creus, , Ton Rimbau,  Vilarnau.

A partir de les 20h i fins les 23h, els xarel.los s’exposaran al passeig  acompanyats de música. Els assistents podran desgustar 2 xarel.los, un plat de Fideuà i de regal la copa de vi per només 9€. Amb prèvia inscripció a www.carmesommelier.com el cost serà de 7€.

La Xarel.lada, ha nascut amb la intenció de promoure el nostre entorn, el nostre territori, la nostra gastronomia i els nostres vins.

La Xarel.lada esdevé un exemple de la recerca de la complementarietat entre la realitat d’interior i maritima del Penedès.

La Xarel.lada, la festa del Xarel.lo Penedès a la platja del Penedès Marítim, una bona alternativa per una nit d’estiu.

En paraules del regidor de turisme i patrimoni en Jaume Casañas “La xarelada és un exemple de la col·aboració entre el sector públic i privat per tirar endavant la promoció del municipi. Busquem promocionar el nostre municipi amb elements auctòctons, com és el Penedès Marítim. Vull agraïr a la DO Penedès i a la Carme Sommelier per la promoció del nostre municipi.”

 


Llistat de documents associats

    L'actualitat de Cunit al teu e-mail

    Fes click aquí!

    L'actualitat de Cunit al RSS

    Fes click aquí!