No hi ha cap activitat
23.12.2013
Aquest 2013 ha obtingut més de 90 medalles
El Club Esportiu My-Ju Cunit ha estat rebut aquest matí per l’alcaldesa Montserrat Carreras i per l’equip de govern cunitenc com a mostra de reconeixement als excel·lents resultats obtinguts aquesta temporada esportiva.
El Club My-Ju Cunit participa en competicions de taewkondo i està sumant èxit darrera èxit i està tenint una projecció molt notable fins al dia d’avui.
Les victòries que ha encadenat només en els darrers dos mesos li han permès obtenir 22 de les medalles de les més de 70 que ha aconseguit en competicions arreu del territori espanyol i a Andorra durant 2013.
El club cunitenc, només en la disciplina de taewkondo, el formen més de 70 membres que van des dels 3 fins als 40 anys. A més, el Club My-Ju Cunit també ofereix disciplines com el Kombatan (defensa personal) i classes dirigides d’Step, Tonificació, Power Pump i Pilates.
L’alcaldessa, Montserrat Carreras, ha felicitat a una representació d’aquestes joves promeses en un acte que ha tingut lloc a la Sala de Sessions de l’Ajuntament: “En la vida és molt important esforçar-se cada dia i vosaltres i els vostres companys esteu demostrant que el vostre esforç i la vostra tenacitat estan obtenint recompenses amb totes aquestes medalles que esteu aconseguint en les competicions.
Us felicito en nom de l’Ajuntament perquè per nosaltres és una gran alegria que un club esportiu del poble aposti per fomentar els valors com el de la superació, el de treball en equip i en el del companyerisme des de edats molt joves.
Per nosaltres l’esport és un eix fonamental que treballem i seguirem incidint perquè des de petits tingueu oportunitats de practicar esport a Cunit i a més, com és el vostre cas, si obteniu recompenses, millor encara. Felicitats també als responsables dels clubs i, com no, a les vostres famílies!”.
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!