Agenda

5-2025JUNY de 20257-2025
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

No hi ha cap activitat

Notícies

Continuen les visites de les escoles a l'Ajuntament de Cunit

23.03.2015


Els alumnes de 4t de Primària de l'escola Pompeu Fabra també han visitat Ràdio Cunit.

Aquest matí, l'ajuntament de Cunit ha rebut la visita dels alumnes de 4t de Primària de l'escola Pompeu Fabra del municipi.

Aquesta iniciativa alterna una visita al Consistori i una altra a l'Oficina de Turisme i s'emmarca dins d'un pla de treball entre les regidories d'Ensenyament i de Turisme i Patrimoni de l'Ajuntament i el centre escolar que té per objectiu apropar l'administració als nens i nenes perquè coneguin el seu funcionament i quines són les tasques i responsabilitats dels membres de la Corporació, així com tota l'activitat gestionada des de l'Oficina de Turisme de Cunit. A més, avui els alumnes de 4t de Primària del l'escola Pompeu Fabra també s'han apropat a Ràdio Cunit, on han visitat les instal·lacions mentre s'estava realitzant el magazín matinal.

La visita guiada a l'Ajuntament de Cunit és un recurs que s'ofereix als centres escolars perquè els nens i nenes coneguin de primera mà com és l'ajuntament del seu municipi i com es treballa.

En aquesta visita, entre l'alcaldessa de Cunit, Montserrat Carreras, i el regidor d'Ensenyament Jaume Casañas, han explicat als joves cunitencs quina és la funció de l'Ajuntament com a administració i com funcionen els òrgans de govern com el Ple i l'alcalde, entre d'altres explicacions més generals del municipi.

Amb aquesta visita ja han passat alumnes de les tres escoles per l'Ajuntament de Cunit. Amb aquest tipus d'experiències es pretén que les generacions més joves de Cunit prenguin consciència del que significa la institució, del que representa i del que representen els membres electes de la corporació, i de quin és el mecanisme de presa de decisions que influeixen en tota la ciutadania.

Jaume Casañas, regidor d'ensenyament, s'ha mostrat molt satisfet d'aquesta visita: "Aquesta és la tercera experiència apropant l'Ajuntament i les seves funcions als més joves de Cunit. Avui hem estat amb joves que ja són una nova generació de cunitencs i als quals cal començar a ensenyar-los de ben a prop com és l'ajuntament del seu poble, com es prenen les decisions i com es relaciona amb la ciutadania. Una iniciativa en general de la qual estem molt satisfets i que ha tingut una molt bona acollida per les tres escoles".


Galeria multimèdia

L'actualitat de Cunit al teu e-mail

Fes click aquí!

L'actualitat de Cunit al RSS

Fes click aquí!