No hi ha cap activitat
22.12.2011
La iniciativa vol oferir alternatives al tancament de la Biblioteca durant les festes de Nadal
L’Ajuntament de Cunit ofereix alternatives als estudiants durant dies que la Biblioteca Marta Mata restarà tancada amb motiu de les festes nadalenques, entre el 24 de desembre i el 8 de gener.
L’Ajuntament de Cunit, des de la regidoria de Cultura, ha impulsat aquesta iniciativa per tal que els estudiants que es troben en èpoques d’exàmens puguin disposar d’uns llocs habilitats per l’estudi. Per això, s’obrirà una Aula d’estudi a l’Espai Associatiu i una sala amb servei Wi-Fi a l’Espai Jove.
La sala wi-fi a l’Espai Jove estarà oberta els dies 27, 28, 29, 30, 31 de desembre de 2011 i el 2 i 3 de gener de 2012, de 17 a 20 hores.
La sala d’estudi a l’Espai Associatiu estarà a disposició dels i les joves estudiants els dies 27, 28, 29, 30 de desembre de 2011 i el 2, 3, 4 i 5 de gener de 16.30 a 21.30 hores.
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!