No hi ha cap activitat
22.07.2011
A causa de les obres de soterrament de les víes entre Sants i l'Hospitalet de Llobregat, la Direcció General de Transports i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya informa de tots els canvis que sofriran els serveis de Rodalies de Catalunya, entre el 4 i el 27 d' agost
Renfe ha establert nous horaris i una reconfiguració dels serveis de Rodalies de Catalunya a causa de les obres de soterrament de les víes entre L'Hospitalet de Llobregat i Sants.
L'objectiu de la reordenació és facilitar la mobilitat de les persones que viatgen en tren.
Des de Cunit fins a Bellvitge
Concretament, els trens de la línia R2 sud (Sant Vicenç de calders-Estació de França per Vilanova i la Geltrú) tindran l'inici i el final a l'estació de Bellvitge, des de la qual es podrà seguir el trajecte fins a Barcelona (Pl Espanya) amb els Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.
Aquests canvis estaran vigents entre el 4 i el 27 d'agost.
Títols de transport vàlids pel Metro i pels FGC
Per a facilitar la mobilitat de les persones usuàries dels serveis de Rodalies, s'ha acordat que els titols de transport de Renfe no integrats siguin vàlids per a accedir al Metro (estacions Rbla Just Oliveras, Cornellà Centre, Bellvitge, Sants Estació, Pl Sants, Pss Gràcia, Cataluya, Arc de Triomf, Clot, Sant Andreu, Barceloneta, Fabra i Puig i Sagrera) i als Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (estacions de Gornal i Pl. Catalunya)
Els serveis de llarga distància també es veuran afectats per aquestes obres i seran desviats per Vilafranca-Cerdanyola Universitat entrant pel nord de Barcelona, el que suposarà un increment de 45 minuts en cada trajecte.
Més informació a les estacions de tren i a:
Telèfon d'atenció al client de Renfe 900 41 00 41 - 902 320 320
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!