Agenda

10-2025NOVEMBRE de 202512-2025
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

No hi ha cap activitat

Notícies

Alumnes de l'Ins Ernest Lluch visiten les excavacions de la Cova de l'Avenc

22.04.2015


La Cova de l'Avenc de Cunit és el centre de noves excavacions en els darrers dies per part de l'equip d'arqueòlegs que porta més d'un any estudiant i valorant l'estat del jaciment.

Aquesta és la segona fase de treballs que s'estan portant a terme a la Cova de l'Avenc de Sant Antoni de Cunit amb l'objectiu de fer una investigació acurada d'un dels llocs més emblemàtics del municipi.

En els darrers anys, des de la regidoria de Turisme i Patrimoni, s'han realitzat nombroses visites guiades a diferents elements patrimonials locals i la Cova de l'Avenc és un dels llocs més visitats, tant per ciutadans com per alumnes de les escoles.

La darrera visita és d'un grup d'alumnes de l'Ins Ernest Lluch de Cunit, joves que es van mostrar encuriosits i també interessats en conèixer la història cunitenca que s'hi troba a la Cova de l'Avenc de Sant Antoni.

El grup de joves van poder veure in situ els treballs d'excavació de l'equip d'arqueòlegs que encapçala Artur Cebrià.

Jaume Casañas, regidor de Patrimoni i Turisme, afirma que "és una gran alegria poder veure com la nova generació de cunitencs es mostra tant interessada per conèixer les arrels del seu municipi. Ha estat una experiència molt positiva per tots".


Galeria multimèdia

L'actualitat de Cunit al teu e-mail

Fes click aquí!

L'actualitat de Cunit al RSS

Fes click aquí!