Agenda

5-2025JUNY de 20257-2025
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

No hi ha cap activitat

Notícies

Finalitza l'obra d'urbanització del tram del carrer que accedeix al CAP Cunit

21.10.2013


L'Ajuntament ha fet una inversió de 123.000€ i ha aconseguit 131.000 € de finançament del PUOSC

L’Ajuntament de Cunit ja ha finalitzat l’obra d’acondicionament de l’Av del Castell des del C. Les Sorres fins a la mateixa porta del CAP Cunit, en total una longitud de 121,2 metres.

Les obres van començar al mes d’agost i han consistit en la pavimentació de voreres i calçades, en la creació de les xarxes d’aigües pluvials i d’enllumenat públic, en la instal·lació de nous punts de llum, de mobiliari urbà i de la corresponent senyalització. També es disposarà d’una plaça d’aparcament per a persones amb mobilitat reduïda, places per a motocicletes i aparca bicicletes.

El projecte d’obra data de la primavera de 2011, no obstant, s’ha dotat econòmicament en el darrer any. El document contemplava diferents actuacions, algunes de les quals s’han corregit degut a que es van detectar algunes deficiències.

El regidor d’Urbanisme, Julio Ramon, destaca la feina feta pels Serveis Tècnics de l’Ajuntament: “Ni les correccions del projecte ni el seguiment de l’obra ha tingut cap cost addicional perquè s’ha portat a terme des de la regidoria fins a l’últim detall. És més, s’ha fet una feina i un esforç important per tal de trobar el finançament necessari que ens permetés tirar endavant aquesta obra tan reivindicada per tota la ciutadania.

L’obra ha tingut un cost de 255.530,00€, 123.765,92€ dels quals han estat d’aportació municipal i la resta, 131.764,08€ provinents de dos Plans dels PUOSC.

Julio Ramon explica que “ La gestió municipal implica responsabilitat, es poden crear projectes sobre el paper, però s’ha de fer molta feina per tal de finalitzar-los i convertir-los en una realitat, i això s’ha fet amb el carrer del CAP. Ser conscients del greuge que patia la ciutadania amb un carrer impracticable d’accés a un dels equipaments més utilitzats de Cunit, i treballar durament per aconseguir arribar al dia d’avui, amb un carrer urbanitzat i en òptimes condicions”.

Amb aquesta obra es dóna compliment al compromís que va adquirir l’equip de govern amb la ciutadania de Cunit, obra molt reivindicada, i en segon lloc amb el Servei Català de Salut, quan es van cedir els terrenys per a la construcció del Centre de Salut, i en el qual s’acordava que l’ajuntament es faria càrrec de les possibles despeses d’urbanització de l’entorn i accessos de la finca que es cedia.


Galeria multimèdia

L'actualitat de Cunit al teu e-mail

Fes click aquí!

L'actualitat de Cunit al RSS

Fes click aquí!