No hi ha cap activitat
27.11.2012
El Fòrum Local d'Inversors el formen ciutadans, a títol particular, que estan disposats a donar suport financer, de petita o mitjana quantia (de 6.000 a 90.000 €) a nous projectes que poden desenvolupar-se en el territori del Penedès i el Garraf.
L’Associació d’Empresaris del Garraf, l’Alt Penedès i el Baix Penedès (ADEG) té el propòsit de promoure una eina de suport i estímul financer per a determinades iniciatives empresarials que es vulguin implantar a la geografia més propera. Amb aquest plantejament s’ha concebut el Fòrum Local d’Inversors.
El Fòrum Local d’Inversors el formen ciutadans, a títol particular, que estan disposats a donar suport financer, de petita o mitjana quantia (de 6.000 a 90.000 €) a nous projectes que poden desenvolupar-se en el territori del Penedès i el Garraf. Invertir en iniciatives que es podrien desenvolupar a prop de casa. Impulsar nous projectes empresarials sense anar més lluny, amb els recursos i les oportunitats que ens ofereix el mateix entorn. Aquests propòsits abanderen la idea del «km. 0».
Fins al proper 31 de desembre es podran presentar les propostes de negoci (business plans) per a la seva posterior selecció. Els projectes es podran presentar a les seus de l’ADEG de Vilanova i la Geltrú o de Vilafranca del Penedès, així com a les seus de les entitats col·laboradores.
Com s’han de presentar els projectes
Els projectes es presentaran en doble versió: format físic (carpeta o dossier) i format electrònic (llapis òptic). Les dues versions –els dos formats- hauran de ser del tot idèntics pel que fa als seus textos continguts.
Prenent com a referència el format físic, el projecte i el conjunt de les argumentacions es presentarà en un màxim de 25 fulls DIN A4. En el format electrònic es podran afegir aquelles addendes que es puguin considerar d’interès.
Per a més informació dirigir-se a l’ADEG (Carrer de l’Àncora, 3 – Vilanova i la Geltrú).
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!