No hi ha cap activitat
18.10.2013
L'Ajuntament de Cunit, des de la regidoria de Turisme i Patrimoni, continua apostant per la promoció del municipi a través de la marca 'Penedès-Marítim'.
Des de la seva creació, ara fa 1 any i mig aproximadament, la regidoria busca posar en valor les potencialitats del territori així com refermar la identitat de municipi, la cultura i les tradicions alhora que busca el desenvolupament del territori com a mitjà per a crear nous pols d’atracció i ocupació. Es tracta d’un projecte global basat en la millor oferta tant de Cunit com de Cubelles i complementar-la amb els atractius enoturístics que ofereix des de fa anys el conjunt del Penedès a través del Consorci d’Enorturisme Penedès.
Actualment, la regidoria de Turisme i Patrimoni dóna un pas més i està treballant per tal d’aprofitar les noves sinèrgies i col·laboracions que s’estableixen amb marques com ‘Costa Daurada’, ‘Enoturisme Penedès-l’aroma de la terra’ i ‘Costa Barcelona’.
D’aquests nous impulsos neix el nou logotip que plasma les noves línies d’actuació i que aviat es veurà en punts estratègics de Cunit; i també nou material turístic que properament veurà la llum.
El regidor de Turisme i Patrimoni Jaume Casañas explica una altra novetat: “els nous materials sobre els quals s’està treballant s’inclouen, a més, la traducció al rus com a resposta a la importància de les noves tendències turístiques que rep el nostre territori”.
Casañas afegeix que: “Aquests passos que s’estan donant són el millor reflex que Cunit i el Penedès Marítim miren endavant i s’obren a noves potencialitats”.
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!