No hi ha cap activitat
18.02.2015
El nou material permetrà que els alumnes aprofundeixin més en el món de les TIC.
El centre de formació M. Dolors Paul renova el seu equipament informàtic amb l'adquisició de 15 nous ordinadors personals, 15 dispositius mòbils en format tablet i 5 nous projectors que permetran potenciar el treball a l'aula mitjançant l'ús i aplicació de les noves tecnologies de la informació i la comunicació. Es tracta d'una renovació de material que ha estat possible gràcies a la col·laboració amb el Departament de Noves Tecnologies de l'Ajuntament de Cunit.
"Des del departament de Noves Tecnologies de l'Ajuntament de Cunit volem donar suport als projectes desenvolupats des de l'Escola de formació en la línia de potenciar l'ús i el coneixement de les TIC per part de la població local", assenyala Julio Ramon i Berrio, regidor de l'àrea i segon tinent d'alcalde de l'Ajuntament. "Es per nosaltres, doncs, una prioritat col·laborar amb l'Escola d'adults per tal de contribuir a la potenciació d'un servei tan necessari com el desenvolupat des del centre municipal", conclou el regidor.
Per la seva banda, Jaume Casañas, regidor d'Ensenyament destaca la importància "de comptar amb tecnologia destinada als alumnes i al seu aprofundiment a les TIC com a eines imprescindibles en la societat actual. Des de l'Ajuntament treballem de forma conjunta i transversal entre regidories per a oferir les millor condicions als usuaris dels serveis com és el cas de l'Escola de Formació Dolors Paul".
Fruit d'aquesta col·laboració en breu es concretaran nous projectes com la imminent creació de la pàgina web del CFA Dolors Paul, la qual contribuirà a la millora de la comunicació del centre amb els usuaris i persones interessades en la formació de persones adultes, o la creació d'una aula virtual que permetrà potenciar nous tipus de metodologies formatives i aportar una major flexibilitat a les formacions desenvolupades fins ara.
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!