Agenda

5-2025JUNY de 20257-2025
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

No hi ha cap activitat

Notícies

S'instal.len nous Punts d'Informació Turística (PIT) al Passeig Marítim

12.07.2012


La iniciativa forma part del Pla estratègic del Penedès Marítim

Coincidint amb la festa major del municipi, s'han instal·lat  cinc nous Punt d’Informació Turística al passeig marítim de Cunit.

Des de la Regidoria de Turisme s’està treballant per tal d’elaborar una nova imatge turística de Cunit, conjuntament amb el municipi de Cubelles, dins del pla estratègic del Penedès Marítim desenvolupat per ambdós municipis.

Aquests Punts d’Informació Turística recullen informació diversa sobre els esdeveniments i les activitats que es poden fer al Penedès Marítim, (rutes de senderisme, de Btt, activitats esportives, lúdiques...). També donen informació geogràfica de la comarca mitjançant un mapa comarcal amb totes les dades d’interès més destacables.

El regidor de Turisme, Jaume Casañas, assenyala: “aquestes accions s’emmarquen dins del pla estratègic del Penedès Marítim amb l'objectiu de desenvolupar una política turística de Cunit, que ha estat durant molts anys inexistent. També tenim la voluntat de treballar conjuntament amb el municipi veí de Cubelles, i promocionar-nos junts, essent conscients de qui som i d’on som” i afegeix  “No oblidem mai l’escala comarcal ni la del Penedès en el seu sentit d’Àmbit Funcional de Planificació, tal i com s’entén des de la Generalitat.”

 


L'actualitat de Cunit al teu e-mail

Fes click aquí!

L'actualitat de Cunit al RSS

Fes click aquí!