No hi ha cap activitat
12.06.2014
La regidoria de Turisme i Patrimoni de l'Ajuntament de Cunit continua promocionant els elements locals entre la població de Cunit i els visitants a través de les rutes pel municipi promogudes per Turisme Cunit.
En aquesta ocasió, han estat els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Ernest Lluch i Martin els que han pogut conèixer de mà del regidor Jaume Casañas, la història i els alguns dels elements i símbols històrics com la Casa dels anglesos del C/del Mar; Cal Baró, casa pairal que rep aquest nom donat que un dels antics propietaris tenia aquest títol nobiliari; la Casa Marqués, antiga casa pairal; els aiguamolls del Joncs, una zona de natural d’inundabilitat documentada a la prehistòria i la història clàssica del municipi, entre d’altres com l’església Sant Cristòfol, Cal Fabes o la Masia de la Font.
Jaume Casañas, regidor de Turisme i Patrimoni, afirma que “Aquesta col·laboració amb l’Institut de Cunit ha estat una experiència molt enriquidora. Personalment, és molt satisfactori oferir als nostres joves l’oportunitat de conèixer en primera persona quina és la història de Cunit. Amb aquestes rutes pretenem que les noves generacions coneguin quines són les arrels de Cunit aprofundint en la història del poble i de les famílies, perquè en definitiva, les històries particulars són una peça fonamental en les històries dels municipis. Aquestes rutes també permeten que els elements patrimonials de Cunit agafin nous valors pels joves”.
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!