No hi ha cap activitat
10.02.2014
Exposició del 4 al 28 de febrer i xerrada- presentació el dimarts 11 de febrer a les 19,00 h. a la Biblioteca Municipal Marta
Al llarg d'aquest mes de febrer, es pot visitar a la Biblioteca l'exposició produïda per l'Institut d'Estudis Penedesencs: El Ferrocarril al Penedès, més d'un segle de patrimoni.
Una trentena de plafons il·lustren amb textos i fotografies la història del ferrocarril a les nostres terres. Les vicissituds de construcció de les línees fèrries, les diferents estacions i el cas particular de cada municipi, com el de Cunit que va ser l'última estació que es va obrir, el 1971, disset anys més tard de que fos demanada i aprovada la seva construcció.
Una ràpida i interessant ullada a una part de la història que parla de temes sempre tant actuals com el de les comunicacions.
El dimarts dia 11 a les 19,00 h de la tarda, els seus autors, Joan Montserrat i Montsant i Joan Solé i Bordes ens faran una xerrada- presentació del seu treball, i el Jaume Casañas ens parlarà del que va suposar la inauguració del baixador de Cunit i de la breu història de l'estació.
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!