Agenda

5-2025JUNY de 20257-2025
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

No hi ha cap activitat

Notícies

Nou programa del Tot Natura 2013

11.02.2013


Estem acabant d'enllestir el programa de sortides per aquest any 2013 i que trobareu en aquesta adreça a partir del proper 18 de febrer. No obstant, us podem avançar que el Tot Natura 2013 s'iniciarà el proper dissabte 23 de febrer i s'allargarà fins el 21 de desembre de 2013.

Es tracta d'un programa, que segueix la línia dels darrers anys, molt complert, espectacularment atractiu, extens i variat amb sortides per tots els gustos, nivells i edats.

Us avacem alguns dels continguts perquè, si n'esteu interessats, us pugueu iformar i pugueu reservar les dates.

Com a novetat, enguany no hi haurà una representació formal del programa i es farà públic pels conductes habituals, a través de la pàgina web, per correu electrònic i amb cartells a diferents indrets de Cunit.

També destaca que, enguany, les sortides de marxa de nòrdica que, mantindran la periodicitat mensual, s'inclouran dins del programa del Tot Natura i tindran lloc el primer o segon diumenge de cada mes, efectuant-se la primera el dia 3 de març i la darrera el dia 1 de desembre.

Les primeres sortides seran les següents;

DIA 23/02/2013 - Volta per Cunit

Sortida: Plaçade la Vila

Hora: 8:00h

Recorregut fàcil amb 11 km.

 

DIA 03/03/2013 - Marxa nòrdica

Sortida: Plaça de la Vila

Hora: 9:00h

Recorregut fàcil amb 10 km.

 

DIA 09/03/2013 - Fondo del Querol

Sortida: Plaça Jaume Vidal (al costat Casal d'avis)

Hora: 8:00h

Recorregut fàcil amb 12 km.

 

DIA 16/03/2013 - Raquetes: La Rabassa

Sortida: Plaça de la Vila

Hora: 7:00h

Recorregut fàcil amb 7 km.

 

DIA 23/03/2013 - Olivella i Sitges

Sortida: Plaça de la Vila

Hora: 7:30h

Recorregut fàcil amb 13 km.

 

Trobareu més informació de la propera sortida en el linK:

http://www.liniavercacunit.cat/documentacion/totnatura/properasortida.pdf

Us avacem que, per aquesta temporada, les sortides de cap de setmana seran dues. La primera tindrà lloc els dies 8 i 9 de juny amb la Travessa del Cadí, entre el Coll de Pal i Gòsol, fent nit al refugi Sant Jordi i passant per les Penyes Altes de Moixeró, el Comabona i el Pas dels Gosolans.

El segons cap de setmana serà els dies 14 i 15 de setembre per la Serra de Gúdar a Valdelinares (Terol).

Enguany, la travessa de 6 dies canvia d'ubicació i, per primera vegada no s'efectuarà als Pirineus, sinó que es desplaçara als Pics d'Europa, entre els dies 28 de juliol i 2 d'agost, passant per la Senda del Cares i fent travessa íntegre del Massís Occidental.

La resta de sortides, le spdoreu consultar a partir del 18 de febrer, amb moltes i variades propostes que, segur us encantaran.

Esperem que us agradi.

 

MÉS INFORMACIÓ I RESERVES;

Regidoria de Medi Ambient i Sostenibilitat

C. Rovira i Virgili, 1

Tel. 977676318

mediambient@cunit.cat


Galeria multimèdia

L'actualitat de Cunit al teu e-mail

Fes click aquí!

L'actualitat de Cunit al RSS

Fes click aquí!