No hi ha cap activitat
15.01.2013
Els programes "Joves per l'ocupació" permetran realitzar tres cursos de formació ocupacionals als ciutadans de Cunit i Calafell
Els programes “Joves per l’ocupació” permetran realitzar tres cursos de formació ocupacionals als ciutadans de Cunit i Calafell. Aquests cursos estan subvencionats pel Servei d’Ocupació de Catalunya i el seu objectiu és proporcionar als joves una qualificació i unes competències professionals que els permetin la inserció al mercat laboral.
Els destinataris d’aquesta formació són persones d’entre 16 i 25 anys en situació d’atur (inscrits al Servei d’Ocupació de Catalunya com a demandants d’ocupació), amb baixa qualificació i/o dèficits formatius que han abandonat el sistema educatiu.
El programa inclourà: tutorització i acompanyament a la inserció, actuacions de formació (formació professionalitzadora, formació per a l’obtenció del títol de graduat en l’ESO i pràctiques formatives en entorn laboral no productiu).
Els cursos que es realitzaran durant el primer semestre de 2013 són els següents:
- Xapa i pintura (250h).
- Cambrer de sala restaurant (300h)
- Animació físic-esportiva i recreativa (350h).
Les persones interessades i que compleixin els requisits, es poden adreçar a la Regidoria d’Ensenyament, Formació i Ocupació, ubicada al carrer dels Horts, núm.5, per realitzar la preinscripció. Caldria aportar el currículum vitae i la fulla d’inscripció a l’atur.
Segons paraules del nou regidor de formació i ocupació, Jaume Casañas, "aquest programa de col.laboració entre Cunit i Calafell podria ser el primer pas per tal de treballar conjuntament pel futur formatiu i ocupacional dels nostres joves. Des d'aquí voldria agrair la disponibilitat i la collaboració de l’equip tècnic i de la regidoria de Calafell que ha permès la realització d'aquest programa d'actuació per la formació i ocupació juvenil."
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!