Agenda

10-2025NOVEMBRE de 202512-2025
DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

No hi ha cap activitat

Notícies

El cunitenc Gil López campió de la 13ª Trenkakames del Vendrell

10.10.2014


Gil López va quedar 1r de la classificació general després de fer 85km de trail run i gairebé 6000m de desnivell.

L’atleta cunitenc i membre del Club Esportiu Penedès Marítim, Gil López va guanyar la 13º edició de la cursa Trenkakames del Vendrell, organitzada pel Grup de Muntanyenc de la Lira Vendrellenca, a la qual hi van participar uns 250 atletes.

Gil López va quedar 1r de la classificació general després de fer 85km de trail run i gairebé 6000m de desnivell acumulat en 10 hores, aconseguint amb aquest temps el record de la prova.

Aquesta és una marxa de Resistència de 24 hores puntuable per a la Copa Catalana d’aquesta modalitat. La ruta travessa la comarca del Baix Penedès per camins i senders, molts dels quals fa centenars d’anys que conserven el seu traçat.

Gil López ja va ser campió de la Multieffortman de Coma-Ruga el passat mes de juny, va ser la seva primera victòria tot i que ja havia aconseguit els primers llocs en les classificacions locals d’altres curses.

El regidor d’Esports, Antonio Casanova, ha volgut felicitar a l’atleta cunitenc “sense dubte, Gil López és un gran exemple, el seu gran esforç, els sacrificis i la seva constància li estan donant grans fruits esportius, i això ens alegra molt a tots. Li desitgem molts èxits més en tots els reptes esportius i que continuï gaudint d’aquest esport”.

 


L'actualitat de Cunit al teu e-mail

Fes click aquí!

L'actualitat de Cunit al RSS

Fes click aquí!