No hi ha cap activitat
11.05.2013
El ple municipal del passat dia 9 de maig va aprovar la subvenció per a l'adquisició i cessió dels llibres de text i les noves tarifes del servei de la llar d'infants per al curs 2013-2014.
En relació amb la subvenció dels llibres de text, el ple va aprovar l’establiment de les bases regulades per a l’adquisició i cessió dels llibres de text a les famílies empadronades a Cunit amb fills escolaritzats als centres educatius municipals. La quantia dels ajuts ascendeix a la quantitat de 20.000€ i l’establiment dels criteris econòmics per al seu atorgament ha estat revisat per tal que un major nombre de famílies puguin gaudir d’aquest suport econòmic en l’adquisició dels llibres de text dels seus joves i infants.
D’altra banda, el ple també va aprovar la modificació de les tarifes del servei de la llar d’infants. Amb aquesta modificació la Regidoria d’ensenyament, formació i ocupació pretén flexibilitzar les condicions de matriculació dels infants a l’escola amb la creació d’una nova tarifa només en franja de matí (de 9 a 12 hores) i bonificar l’import dels preus establerts a aquelles famílies que es troben en situació econòmica desfavorida. Així doncs, s’estableixen trams de bonificació des del 50% al 10% en funció de la situació econòmica familiar.
En paraules del Regidor d’ensenyament, formació i ocupació, en Jaume Casañas, “des de l'Ajuntament tenim l'obligació de donar resposta a les necessitats de les famílies de Cunit. En referència als llibres hem augmentat els topalls econòmics perquè puguin gaudir d'aquest ajut el màxim de cunitencs. Pel que fa a les noves tarifes de la Llar d'Infants, ens hem proposat ser flexibles i adaptar-nos al màxim a les exigències i necessitats de les famílies”.
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!