No hi ha cap activitat
09.06.2014
Aquest passat cap de setmana el Club esportiu My-Ju Cunit ha obtingut 12 noves medalles.
El passat dissabte dia 7 de Juny, es va celebrar al principat d'Andorra "la Copa Internacional d'Andorra" en la qual, el club Esportiu MY-JU Cunit va aconseguir el tercer lloc per equips en la categoria infantil, havent participat en aquest esdeveniment un total de 85 clubs a nivell nacional i internacional.
Esportiu MY-JU Cunit va aconseguir els següents resultats:
* 4 Ors: Myriam Còrdova, Kevin Rivero, Daniel Izcara i Iván Izcara
* 3 Plates: Aldara Loren, Iker Saiz i Paula Navarro
* 5 Bronzes: Paola Moreno, Andie Ponts, Marta Rodes, Nekane Pou i Ainhoa ??Rivero
També hi van participar els següents competidors: Oscar Ruiz, José Antonio Gràcia, Rayan Daoui, Alex Ballesteros i Pedro Mendoza.
El Club cunitenc vol felicitar a tot l'equip per l'esforç i el treball que estan realitzant en la recta final de la temporada. Encara queda pendent el Campionat d'Espanya en la categoria Cadet que se celebrarà el proper dissabte dia 14 de juny a Marina d'Or, en què participaran 3 competidors de l'escola Oscar Ruiz, Paola Moreno i José Antonio Gràcia.
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!