No hi ha cap activitat
08.09.2011
L'inici del curs escolar s'acosta i a Cunit els centres docents ja estan a punt per a acollir a tot l'alumnat del municipi.
L’Ajuntament de Cunit ha portat a terme tot un seguit de treballs per tal que les escoles estiguin en òptimes condicions el primer dia del nou curs 2011/2012, el proper 12 de setembre. Concretament, les feines han estat d’adequació de les instal·lacions i d’arranjament de tots els elements que no es trobaven en bon estat.
Aquests treballs els ha portat a terme el propi Ajuntament a través de la Brigada Municipal en el mes d’agost i durant els primers dies de setembre seguint les necessitats de cada centre.
A més de desbrossar i netejat els patis del centres, la Brigada Municipal ha repintat espais i aules al CEIP Pompeu Fabra i del CEIP Sòlcunit, on també s’han repassat portes, tanques i panys. L’Ajuntament també ha fet actuacions a les Llars d’Infants com l’arranjament dels jocs infantils, la reparació de tendals i bressols i les tanques del pati.
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!