Agenda

5-2025JUNY de 20257-2025
DlDtDcDjDvDsDg
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

No hi ha cap activitat

Notícies

Un any més, l'Oficina de turisme de Cunit col·labora amb el programa d'intercanvi europeu Eurodysee.

08.07.2013


L'oficina de turisme torna a acollir a estudiants europeus que participen en el programa d'intercanvi Eurodysee. Després dels bons resultats de l'any passat, amb l'estada d'una estudiant francesa i una portuguesa, enguany el país que hi participa és Geòrgia, una república caucàsica amb molta història.

Les tasques que haurà de fer la jove estudiant estan enquadrades en els diferents projectes de gestió patrimonial de la regidoria de Turisme i Patrimoni. En concret, es farà un recull de fotos antigues de Cunit, i la seva posterior catalogació com un recurs turístic, una tasca que ajudarà a difondre el patrimoni històric del municipi.

Al mateix temps, i gràcies a les habilitats lingüístiques de la jove georgiana, s’intentarà traduir informació turística i patrimonials del municipi en rus, llengua que domina a la perfecció la jove estudiant, i que permetrà augmentar la divulgació dels encants de Cunit i del Penedès Marítim.

En paraules del regidor de Turisme i Patrimoni, Jaume Casañas: “és un plaer poder tenir a joves europeus en la oficina. Amb aquest tipus d’intercanvis ajudem a joves d’altres països a formar-se professionalment i humanament. Cunit des de fa dos anys, ha començat a participar en projectes europeus amb més intensitat, apostant per a difondre la nostra oferta de forma més diversificada. En aquest cas, el fet de poder comptar amb una persona de parla russa és idoni perquè, darrerament, estan arribant nombrosos turistes d’aquesta nacionalitat al nostre municipi. Tot plegat, confirma que la promoció de la marca Penedès Marítim va per bon camí”.

 


L'actualitat de Cunit al teu e-mail

Fes click aquí!

L'actualitat de Cunit al RSS

Fes click aquí!