Agenda

8-2025SETEMBRE de 202510-2025
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

No hi ha cap activitat

Notícies

Sortides guiades als escolars de Cunit per donar a conèixer el medi

07.11.2012


Aquest mes de novembre s'inicia un cicle de sortides guiades, promogudes per les regidories de medi ambient i ensenyament, per donar a conèixer als escolars de Cunit l'entorn forestal i natural del municipi. Aquests recorreguts es faran al llarg del curs escolar 2012-13 als centres educatius de primària i secundària.

Aquest mes de novembre comença un cicle de sortides guiades adreçades a tots els escolars de Cunit de primària i secundària. És una activitat promoguda i organitzada per les regidories d'ensenyament i medi ambient que te com a objectiu  donar a conèixer el territori i l'entorn natural del municipi. Aquestes sortides s'ofereixen als centres educatius de Cunit que poden escollir fins a tres recorreguts diferenciats per edats. Això propicia que l'oferta arribi a tothom,  des dels alumnes de cicle inicial i fins als alumnes de secundària.

El primer recorregut es va efectuar. dimarts, dia 6 de novembre amb els alumnes de ciclà mitjà del CEIP Pompeu Fabra. Més d'un centenar d'alumnes i set professors van fer la ruta del jaciment iber del Fondo d'en Roig, de 5 Km de longitud, passant per la Biblioteca Marta Mata, el bosc de Cal Ros, Cal Borges i retornant a Cunit pel dipòsit de Valparaiso Muntanya.

Aquesta iniciativa s'ha ofert a tots els centres educatius del municipi i generalment tenen lloc els dimarts. Durant el mes de novembre es previst fer també les sortides amb el cicle inicial del Pompeu Fabra que visitaran tambe el jaciment del Fondo del Roig i amb als alumnes de 6è curs del CEIP Sol Cunit que aniran fins a  l'Avenc de Sant Antoni.


Galeria multimèdia

L'actualitat de Cunit al teu e-mail

Fes click aquí!

L'actualitat de Cunit al RSS

Fes click aquí!