No hi ha cap activitat
07.10.2016
El dilluns 17 d'octubre a les 17.00h, a la Biblioteca Municipal Marta Mata, nova sessió del Club de Lectura, amb el llibre "Dins la gàbia", de Henry James.
En aquesta novel·la, publicada el 1898, Henry James dibuixa amb subtilesa, sense oblidar cap detall, el sinuós i complicat camí que duu una noia d’origen humil a deixar de somniar que és el que no és.
L’argument sobre el que es fonamenta Dins la gàbia es complica per la profunditat de les reflexions de caire psicològic i social que l’autor hi aboca. D’aquesta manera el pla real es presenta com a contrapunt als processos interiors dels personatges, en especial de la protagonista, més que no pas com a nucli de la narració. De fet, és a través d’aquest món interior tan ric que Henry James suscita en els lectors una reflexió lúcida sobre les relacions humanes.
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!