No hi ha cap activitat
05.03.2013
Durant tot el mes la Biblioteca Municipal Marta Mata acollirà les activitats de commemoració.
Com cada any, l'Ajuntament de Cunit celebra el 8 de març, Dia Internacional de les Dones, una data simbòlica per a la reivindicació dels drets de les dones i per a totes les persones compromeses amb la igualtat.
L'acte central de commemoració tindrà lloc el mateix día 8 de març a les 6 de la tarda a la Biblioteca municipal Marta Mata, on es farà la lectura pública del manifest institucional amb motiu del Dia Internacional de les Dones. Tot seguit tindrà lloc, la presentació del llibre "La mare està malalta" a càrrec de les seves autores: Quima Ricart Clavé i Antònia Bonell Solsona.
Pel dissabte, 9 de març, a les 11,30 h del matí s'ha organtizat una activitat adreçada als nens i nenes: La narració del conte "Violet, the pilot" a càrrec de la Christine Ellis.
Durant tot aquest mes de març la Biblioteca tindrà una Exposició bibliogràfica d’una selecció de llibres de la seva secció DONA i a partir del dia 12 i fins al 30 de març també acollirà l'exposició: "Dones del PSUC"
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!