No hi ha cap activitat
02.10.2015
L'Ajuntament comença a treballar en el marketing de ciutats.
La Regidoria de Turisme i Patrimoni de l'Ajuntament de Cunit ha estat present al Seminari anual 'Marca Ciutat' , un dels principals seminaris de marketing de ciutats (o citymarketing) de Catalunya, organitzat per l'Ajuntament de Tarragona i pel Centre Català d'Anàlisi i Informació Internacional, i que compta amb la col·laboració de la FMC i de l'ACMC, entre d'altres institucions.
Marca Ciutat s'ha convertit en el punt de trobada dels responsables de promoció econòmica, turisme i comunicació de les ciutats i destinacions, a més de professionals de marketing i serveis turístics.
Amb l'objectiu d'aprofundir en coneixements i en experiències d'altres ciutats, la regidoria de Turisme i Patrimoni ha assistit per tal de comptar amb un punt de partida a partir del qual començar a treballar en el que s'anomena 'citymarketing' per Cunit dins del territori del Penedès Marítim.
Des de l'inici d'aquest projecte, l'Ajuntament de Cunit ha buscat les complicitats d'altres marques turístiques com la de 'Costa Daurada' o 'Costa Barcelona' amb l'objectiu d'aprofitar noves sinèrgies i relacions multilaterals que enriqueixin la del 'Penedès Marítim'. Precisament, a través del paraigües del 'Penedès Marítim', es posa en valor des de l'any 2012, les potencialitats de la localitat compartint amb el municipi veí de Cubelles característiques molt semblants.
Passats més de 3 anys, el regidor de Turisme i Patrimoni Jaume Casañas, afirma que "Hem estat treballant intensament durant 3 anys per posar en valor el nostre territori sota la denominació 'Penedès Marítim' i per donar a conèixer el nostre patrimoni cultural, històric, gastronòmic, social i natural; ara és moment de donar un nou pas des de dins adreçat a refermar la identitat de Cunit com a municipi dins d'aquest territori, i treballar en tots els àmbits que incideixen en la seva personalitat com a poble i en la seva projecció".
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!