No hi ha cap activitat
01.07.2011
A partir del 4 de juliol, programes més dinàmics i refrescants
?Aquest diumenge 3 de juliol Ràdio Cunit finalitza la programació regular d’aquesta cinquena temporada a les ones i es posa treballar en la nova programació d'estiu que començarà a partir del 4 de juliol.
D’aquesta manera, a partir de diumenge s’acomiaden tots els programes que han omplert les hores de programació d’aquesta temporada.
A partir del proper dilluns, els matins de Ràdio Cunit seran amenitzats pel programa estival “El Ventilador” que s’emetrà de dilluns a divendres de 10 a 2 del migdia. Aquest programa serà conduït per l’equip habitual de Ràdio Cunit, Jaume Assens, Xavier Valenzuela, Israel Rius i Rut Anglès i comptarà amb la col·laboració de l' Albert Rosa o el peculiar Don Esteban, entre molts d'altres.
Entre tots convertiran els matins de Ràdio Cunit en la millor opció per informar-se sobre el que passa dins i fora del nostre municipi, descobrir curiositats, passar una bona estona amb els seus tocs d’humor i també gaudir de la millor música.
Julio Ramon, regidor de Comunicació ha afirmat que “la nostra Ràdio és una eina comunicativa molt important i encara li dona més valor que hi col·laborin de forma desinteressada tantes persones, participant així de la vida del nostre municipi. Gràcies a tot l’equip de Ràdio Cunit, l’actualitat, la informació i l’entreteniment arriben a tots els racons del municipi.”.
Per altra banda, Ràdio Cunit també vol agrair la fidelitat dels seus oients i la implicació dels seus més de 60 col·laboradors que fan possible que l’emissora local hagi consolidat la seva programació.
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!