No hi ha cap activitat
01.03.2013
S'obre el període de sol·licituds per a obtenir l'acreditació que garanteix l'accés a aquesta zona de circulació restringida
L’Ajuntament posarà en marxa, el proper 2 de maig, el sistema d’accés restringit a la zona de vianants del nucli antic. Aquest sistema, previst en el pla de mobilitat del casc urbà, consisteix en la disposició per part dels residents i comerciants d’aquesta zona, d’una tarja acreditativa que haurà de col·locar de manera ben visible en el seu vehicle i que li permetrà l’accés a l’àmbit de l’illa de vianants.
El control de la mobilitat en aquest sector és a càrrec dels agents de la policia local que, en els darrers mesos, han estat duent a terme una tasca de proximitat per tal de modificar un seguit d’hàbits de circulació insostenibles amb l’objectiu d’afavorir als vianants i consolidar aquesta illa com a eix comercial del nucli antic del municipi
A partir del proper dia 6 de març tots els veïns i veïnes d’aquesta zona poden fer la sol·licituds de les targetes d’accés personalitzades dels vehicles autoritzats.
Per a fer les sol·licituds han d’adreçar-se a l’ Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Cunit, ubicada al carrer Major, 12, en l’horari següent: Dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 8.30h a 14.00h; Dijous de 8.30h a 14.00h i de 17.00h a 19.30h i dissabtes de 10.00h a 13.00h
Amb la sol·licitud s’ha d’incloure la documentació següent:
- Fotocopia del rebut de l’Impost de Béns Immobles (IBI) o del contracte de lloguer que acrediti la seva condició de veí o veïna.
- Fotocòpia del permís de circulació del vehicle.
La Policia local de Cunit distribuirà abans del mes de maig les noves acreditacions. A partir del dia 2 de maig no es podrà accedir a l’illa de vianants sense l’autorització corresponent.
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!