Montserrat. Del Bruc a Can Massana

30.04.2016 - 30.04.2016 (06:45 h - 14:00 h)

Ubicació: Ajuntament de Cunit41.198218*1.634704

Curta però espectacular i impressionant travessa pel Massís de Montserrat, entre el Bruc del Mig i el Coll de Can Massana, passant per llocs mítics de la muntanya màgica i a la vegada poc coneguts.

Sortirem del Bruc del Mig, cap a la Plana Llarga, per enfilar vorejant el Serrat de les Arnes, pel camí de la Cova de l'Arcada, creuant el Coll de Xincarró, vorejant per l'esquerra l'Agulla del Castell i la Roca del Tambor.

Passarem pel costat de la Font d'en Pebret i enfilarem cap a la imponent Cova de l'Arcada. Continuant pujant e anirem a buscar el torrent de les Grutes per on pujarem al Pas del Princep, situant-nos al cor de la regió dels Frares Encantats.

A partir d'aquí seguirem el PR-C-78 cap el refugi Vicenç Barbé. Continuarem pel PR fins arribar al Coll de Can Massana, passant per la Portella i el Collet de Guirló.

Dificultat moderada, amb algunes rampes fortes i amb algun pas on caldrà posar les mans. Per ajudar-nos trobarem alguna grapa, però no es un recorregut complicat. Apta a participants habituals de Tot natura.

Llistat de documents associats

L'actualitat de Cunit al teu e-mail