Puig de la Mola

16.04.2016 - 16.04.2016 (07:30 h - 13:30 h)

Ubicació: Casal de la Gent Gran41.199677*1.63589

Magnífic, interessant, atractiu i variat recorregut pel Parc Natural del Garraf, amb una circular des d'Olesa de Bonesvalls (Oleseta), sortint del Barri de l'Hospital, pujant per la Serra de les Vaques i baixant pel GR5, amb el Puig de la Mola i l'Avenc de l'Esquerrà com a punts destacats de la ruta.

Sortint de l'Hospital, creuarem el petit nucli urbà i agafarem un corriol que ens portarà al Corral de l'Hospital on començarem la curta però forta pujada al Puig Morer. Un cop dalt resseguirem la carena, ja molt més suau de pendent passant pel Pla de les Basses, el Puig Escampador o Escanyador (segons alguns mapes), el Puig de la Bomba i arribant al Puig de la Mola (un dels més alts del sector Garraf-Ordal) vorejant el Puig de l'Astor. Baixarem pel GR-5  cap al Corral i l'Avenc de l'Esquerrà un dels més destacats del massís del Garraf, continuant pel Fondo de l'Àstor i el Pla de l'Hospital per acabar aquest fantàstic recorregut, que alterna corriol i pistes. Dificultat baixa, amb dues rampes més pendents, la pujada al Puig de Morer i la baixada del Puig de la Mola.

Llistat de documents associats

L'actualitat de Cunit al teu e-mail