14.05.2011 - 14.05.2011 (07:00 h - 19:30 h)
Ubicació: Ajuntament
Preciosa travessa per les màgiques muntanyes del Comte Arnau, anat de Campelles a Gombrèn, passant pel Santuari de Montgrony.
Sortint de Campelles, a prop de Ribes de Freser a 1300m d'altura remuntem cap al Coll de l'Erola primer i després al Coll de Prat de Jou, a 1700m. A partir d'aquí el recorregut ja es més planer fins el Coll de Coma Ermada a 1873m, punt més alt del recorregut. A partir d'aquí canviem de vessant per baixar a les Planelles i al Santuari de Montgrony. Després d'una bona parada continuarem la baixada fins a Gombrèn passant pel Coll de Jou o el Coll de Pardinella.
Preciosa, variada i completa travessa, amb molt desnivell, sense passos complicats però amb rampes fortes.
Paisatge meravellós amb l'atractiu de passar pel Santuari de Montgrony, el cor dels dominis del Comte Arnau.
Sortida: 7h. de l'Ajuntament
Aproximació en autocar
Longitud: 14,5 Km
Desnivell: + 870m - 1200m
Dificultat: Baixa però amb molt desnivell
Cal fer inscripció prèvia
Preu aproximat: 11-12 €
Retorn a Cunit: 19:00 - 19:30h
Places limitades
Cal portar esmorzar, dinar, aigua i calçat de muntanya. Aconsellable portar pals de nòrdic o muntanya, crema solar, gorra, ulleres de sol i impermeable (per si de cas). Apte per a gent acostumada a caminar i majors de 8 anys.
Regidoria de Medi Ambient
C/ Major, 6
43881 Cunit
Telèfon: 977674080
mediambient@cunit.org
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!