11.08.2011 - 11.08.2011 (18:30 h - 21:00 h)
Ubicació: Ajuntament de Cunit41.198218*1.634704
Bonic i variat recorregut pel terme de Cunit que ens porta a l'Avenc de sant Antoni, una petita cova de 40 metres de profunditat, repartits en dues galeries, que és l'element més característic del patrimoni natural de Cunit.
Descripció:
Curt recorregut circular des de L'ajuntament que ens porta a la zona més muntanyosa de Cunit, passant per la serra de Sant Antoni, amb bones vistes sobre la façana costanera de Cunit i pujant cap al Turó de l'Avenc, i baixant a Cunit pel camí de les Crestes.
Fitxa tècnica.
Longitud: 8 Km
Desnivell: 150 m.
Dificultat baixa. Hi ha una rampa forta però curta.
Notes:
Cal portar aigua, calçat esportiu i si es vol una mica de berenar. Sortida gratuïta. Opcional portar llanterna o frontal. Més informació a la regidoria de Medi Ambient o a l'Oficina de Tursime. Apta a majors de 5 o 6 anys.
L'actualitat de Cunit al RSS
Fes click aquí!